حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 301 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 15×
  • درس خارج فقه و اصول

  • درس خارج فقه و اصول

  • پیام آیت‌الله کلباسی برای ارتحال آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی نیا رحمه الله علیه
    ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۰:۳۶
    75
     اذا مات العالم ثُلم فی الإسلام ثَلمة لا یسدّها شیء إلی یوم القیامة
    ارسال توسط :

    اذا مات العالم ثُلم فی الإسلام ثَلمه لا یسدّها شیء إلی یوم القیامه خبر ارتحال جانسوز عالم متقی، عارف واصل، خطیب توانا و استاد اخلاق حضرت آیت الله سید عبدالله فاطمی‌نیا موجب تاثر و تاسف فراوان شد و غمی جانکاه از فراق این اسوۀ اخلاق ، خلوص و انسان دوستی را در دل دوستان و شاگردان نشاند.

    ضایعه فقدان این روحانی مبارز انقلابی که در طول عمر پربرکت خویش با نفس گرم و بیان نافذ خویش منشأ اثر بودند را محضر شریف حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عالیقدر، ملت شریف ایران، حوزه های علمیه و بیت شریف آن بزرگوار تسلیت و تعزیت عرض می کنم . معظم له زندگی پربرکت خویش را وقف خدمت به تعالیم ارزشمند اهل بیت عصمت و طهارت سلام الله علیهم اجمعین نمود و سال های متمادی با خلوص نیت و معنویت باطنی همراه با تهذیب نفس و سیرو سلوک الهی در امر خطابه و منبر به تعلیم و تبیین شعائر الهی پرداخت.

    ایشان مکرر دعوت اینجانب را برای حضور در مسجدرکن الملک اصفهان قبول می‌نمودند و برای طلاب حوزه علمیه مالک اشتر به ایراد مواعظ و تبیین اخلاق اسلامی می پرداختند که الحق در این سالها مصداق اللهم انالانعلم منه الا خیرا بودند و ما جز خیر و خوبی از ایشان ندیدیم. اینجانب در پایان برای ایشان غفران و رحمت الهی و علو درجات را برای این سلاله سادات و حشر با اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام از خداوند منان خواهانم و برای بازماندگان اجر جزیل و صبر جمیل آرزمندم.

    حوزه علمیه اصفهان احمد کلباسی اشتری

     

    آلبوم عکس                آرشیو فیلم              آرشیو صوت

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.