آیت الله احمد کلباسی اشتری

پیام آیت‌الله کلباسی برای ارتحال آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی نیا رحمه الله علیه

اذا مات العالم ثُلم فی الإسلام ثَلمه لا یسدّها شیء إلی یوم القیامه خبر ارتحال جانسوز عالم متقی، عارف واصل، خطیب توانا و استاد اخلاق حضرت آیت الله سید عبدالله فاطمی‌نیا موجب تاثر و تاسف فراوان شد و غمی جانکاه از فراق این اسوۀ اخلاق ، خلوص و انسان دوستی را در دل دوستان و شاگردان نشاند.

ضایعه فقدان این روحانی مبارز انقلابی که در طول عمر پربرکت خویش با نفس گرم و بیان نافذ خویش منشأ اثر بودند را محضر شریف حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عالیقدر، ملت شریف ایران، حوزه های علمیه و بیت شریف آن بزرگوار تسلیت و تعزیت عرض می کنم . معظم له زندگی پربرکت خویش را وقف خدمت به تعالیم ارزشمند اهل بیت عصمت و طهارت سلام الله علیهم اجمعین نمود و سال های متمادی با خلوص نیت و معنویت باطنی همراه با تهذیب نفس و سیرو سلوک الهی در امر خطابه و منبر به تعلیم و تبیین شعائر الهی پرداخت.

ایشان مکرر دعوت اینجانب را برای حضور در مسجدرکن الملک اصفهان قبول می‌نمودند و برای طلاب حوزه علمیه مالک اشتر به ایراد مواعظ و تبیین اخلاق اسلامی می پرداختند که الحق در این سالها مصداق اللهم انالانعلم منه الا خیرا بودند و ما جز خیر و خوبی از ایشان ندیدیم. اینجانب در پایان برای ایشان غفران و رحمت الهی و علو درجات را برای این سلاله سادات و حشر با اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام از خداوند منان خواهانم و برای بازماندگان اجر جزیل و صبر جمیل آرزمندم.

حوزه علمیه اصفهان احمد کلباسی اشتری

 

خروج از نسخه موبایل