حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 301 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 15×
  • درس خارج فقه و اصول

  • درس خارج فقه و اصول

  • حضور آیت الله کلباسی در جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی
    ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
    13
    حضور پرشور و آگاهانه شما مردم شریف و انقلابی ایران در راهپیمایی جشن خاطره‌انگیز و الهام‌بخش چهل و چهارمین طلیعه آفتاب انقلاب اسلامی، جلوه دیگری از وفاداری، اتحاد و پیمان دوباره با آرمان‌های والای امام راحل و انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.
    ارسال توسط :

    آیت الله حاج شیخ احمد کلباسی اشتری همراه با مردم سراسر ایران امروز همگام با مردم سراسر کشور با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر بر این نکته تأکید نمودند که پای انقلاب خود ایستاده‌اند.

    یوم الله ۲۲ بهمن یک رویداد تاریخی در عصر حاضر و نقطه عطف مراسم جمهوری اسلامی است که هر سال ملت آگاه، بصیر و انقلابی ایران اسلامی با حضور خود در راهپیمایی این روز یک رفراندوم عمومی را در حمایت از نظام و آرمان‌های انقلاب، امام خمینی(ره) و رهبری به نمایش می‌گذارند.

    به توفیق الهی ۲۲ بهمن امسال مظهر حضور، عزت، اعتماد مردم به یکدیگر و اتحاد ملی است و این راهپیمایی و این روز بزرگ و حرکت با شکوه مظهر اتحاد و اعتماد ملی خواهد شد و به صراحت به دشمنان انقلاب اسلامی این پیام را که تلاش آنان برای از بین بردن اتحاد ملی خنثی شده و نمی‌توانند مردم را از نظام جدا و بدبین کنند یا گروه‌های مختلف را به جنگ با یکدیگر بکشانند، منعکس کند.

    امروز در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نهالی که به دست مردم غیور و انقلابی ایران اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب کاشته شد به درختی تنومند تبدیل شده که ناملایمات و طوفان‌های زیادی را از پشت سر گذاشته و هیچگاه تسلیم حوادث نشده است.

    امسال حضور حماسی و آگاهانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به مناسبت چهل و چهار سالگی انقلاب اسلامی از جهات مختلفی اهمیت دارد و پیام های بسیاری را برای جهانیان به همراه خواهد داشت.

     

    آلبوم عکس                آرشیو فیلم              آرشیو صوت

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.