حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 302 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 15×
  • درس خارج فقه و اصول

  • درس خارج فقه و اصول

  • همایش معرفی بزرگترین دایره المعارف شیعه در اصفهان برگزار گردید
    ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
    1

    همایش معرفی دایره المعارف الحسینیه، بزرگترین دایره المعارف شیعه در اصفهان با حضور آیت الله علامه حاج شیخ محمد صادق کرباسی اشتری در جوار مقبره علامه کلباسی با حضور جمعی از فرهیختگان، اساتید و فضلای حوزه علمیه اصفهان برگزار گردید آیت الله احمد کلباسی اشتری مدیر موسسه و تولیت مقبره علامه کلباسی گفت: این کتاب […]

    ارسال توسط :

    همایش معرفی دایره المعارف الحسینیه، بزرگترین دایره المعارف شیعه در اصفهان با حضور آیت الله علامه حاج شیخ محمد صادق کرباسی اشتری در جوار مقبره علامه کلباسی با حضور جمعی از فرهیختگان، اساتید و فضلای حوزه علمیه اصفهان برگزار گردید

    آیت الله احمد کلباسی اشتری مدیر موسسه و تولیت مقبره علامه کلباسی گفت: این کتاب در مورد امام حسین علیه‌السلام در هزارو یک جلد تدوین شده که تا کنون ۱۳۰ جلد آن چاپ و منتشر شده است.
    حاج شیخ احمد کلباسی افزود: آیت الله علامه حاج شیخ محمد صادق کرباسی (کلباسی) دراین دایره المعارف نویسنده با استفاده از کلمات ورفتار امام حسین (ع) تلاش کرده مجموعه‌ای کامل و قابل فهم با موضوعات و سرفصل‌های مرتبط با امام حسین (ع) را گردآوری کنند.

    وی افزود: کتاب دایره المعارف الحسینیه شامل دیوان اشعار شامل شاعران عرب؛ فرانسه، پشتو، ترکی و فارسی است که در قرن‌های متمادی در مورد امام حسین علیه‌السلام شعر سرودند.
    آیت الله کلباسی گفت: هم چنین در این کتاب از زبان مقتل‌ها و کتاب‌های غنی نیز استفاده شده است. مدیر موسسه علامه کلباسی اضافه کرد:این دایره المعارف الحسینیه بر خلاف دیگر دایره المعارف‌ها نه به‌ترتیب الفبایی بلکه به‌صورت موضوعی طراحی شده است.

    در پایان همایش معرفی دایره المعارف الحسینیه و تجلیل از صاحب اثر، آیت الله علامه حاج شیخ محمدصادق کرباسی به ایراد سخنرانی پرداختند و ضمن معرفی مختصری از این اثر گرانسنگ و ارزشمند به سؤالات اساتید و فرهیختگان مدعو پاسخ دادند.

     

     

     

     

    آلبوم عکس                آرشیو فیلم              آرشیو صوت

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.