حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 329 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 13×
  • درس خارج فقه و اصول

  • درس خارج فقه و اصول

  • پیام آیت الله کلباسی اشتری در پی شهادت سید مقاومت و یاران باوفایش
    ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲
    4

    بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمهنم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلو تبدیلا با تألم و تأسف بسیار خبر شهادت مظلومانه ی رهبری شجاع، عالمی مجاهد و روحانی خستگی ناپذیر، دبیر کل فداکار جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله و جمعی […]

    ارسال توسط :

    بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

    من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمهنم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلو تبدیلا

    با تألم و تأسف بسیار خبر شهادت مظلومانه ی رهبری شجاع، عالمی مجاهد و روحانی خستگی ناپذیر، دبیر کل فداکار جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله و جمعی از همراهان و یاوران مخلص و فداکار ایشان از جمله سردار سرافراز اسلام حاج عباس نیلفروشان از سرداران خطه شهید پرور اصفهان و حاج علی کرکی از رهبران اصلی جبهه مقاومت به دست شقی‌ترین و جنایت کارترین رژیم صهیونیستی باعث اندوه فراوان امت اسلامی گردید.

    درود و رحمت خدا بر سید مقاومت که از تربیت شدگان مکتب امام خمینی (ره) و امام موسی صدر بود. او که تمام عمر شریف خود را همچون انبیاء، ائمه و اولیای صالح علیه استکبار جهانی گذراند، شهید بود، شهید زندگی کرد و عاقبت به زیارت سیدالشهداء نائل و به پیامبران، صدیقان، شهدا و صلحا پیوست.

    لعنت و نفرین خدا بر صهیونیست خون آشام و لعنت بر حامیان اصلی و متحدان این جرثومه فساد که در راه مقاصد پلید و تجاوزکارانه ی خود از هیچ جرم و جنایتی رویگردان نیستند و چهره ی ضد انسانی و خباثت بار خود را بیش از پیش آشکار می کنند.

    با شهادت این سید بزرگوار اگر چه ملت مظلوم فلسطین، پشتوانه و حامی بزرگی را از دست دادند اما این اطمینان را داریم که مسیر نورانی مقاومت اسلامی در فلسطین و لبنان با شهادت رهبران مقاومت خاموش نخواهد شد و برادران مجاهد سید در حزب‌الله راه او را ادامه خواهند داد و پرچم مقاومت را ان شاالله در بیت المقدس برافراشته خواهند کرد همانطور که سید حسن نصرالله راه سید عباس موسوی را پرقدرت ادامه داد. اینجانب شهادت افتخارآمیز رهبران و سرداران شجاع که پاداش خداوند به سالها جهاد مستمر این عزیزان بود را محضر شریف حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه، رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی و به تمام سربازان جبهه مقاومت در سراسر جهان به خصوص ملت لبنان و ایران علی الخصوص اصفهان قهرمان و به جوانان پاک و عزیز حزب الله و به خانواده، دوستان و ارادتمندان آن شهیدان بزرگوار تبریک و تسلیت می گویم و رحمت الهی را برای ایشان مسئلت می نمایم.

    حوزه علمیه اصفهان

    احمد کلباسی اشتری

    ۲۴ ربیع الاول ۱۴۴۶

    ۷ مهر ماه ۱۴۰۳

    آلبوم عکس                آرشیو فیلم              آرشیو صوت

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.